Invitation til info møde om LandsDelsDagene og Landsskuet i Herning for alle hesteinteresserede

af  Jørgen Konge
Anden påskedag, mandag d. 22. april indbyder Dansk Ride Forbund Landsskuet alle, der har lyst til et info-møde om LandsDelsDage, Landsskuet og DRF.

Så mød op i hal Q på Landsskuepladsen i Herning, indgang via port 13 på adressen: Kaj Zartows Vej 19 7400 Herning Kl. 13:30.

På mødet vil der være en orientering om hvad Dansk Ride Forbunds LandsDelsDage under Landsskuet kan tilbyde rideklubber og ryttere medlem af rideklubber under Dansk Ride Forbund. Herunder hvilke regler samt krav der er for at stille op og forklaring om de forskellige breddeaktiviteter/discipliner, der bliver afviklet til LandsDelsDagene.

Mødet er også åben for alle rideklubber, både private og medlemmer af Dansk Ride Forbund. Her kan man også få orientering om medlemsfordelene ved Dansk Ride Forbund.

Mødet bliver også en orientering om hvad Landsskuet tilbyder hesteejere af renracede heste. Hvad får man ud af at udstille på et dyrskue, krav og økonomi. Samt hvilke aktiviteter der er for hesteudstillere på Landsskuet.

Oplægsholdere ved mødet er Konsulent Jørgen Finderup, Formand for Breddeaktivitetsudvalget Eva Iversholt og Næstformand i DRF, Anne-Mette Binder.

LandsDelsDage

Landsskuet – dyrskuet i Herning