Agria DRF-mesterskab i TREC og TREC Cup finaler afvikles i Bernstorff Parken

af  Anne Marie K. Rasmussen
Er du vild med TREC, så sæt allerede nu kryds i kalenderen den 14.- 15. september 2019. Her er Sportsrideklubben (SPR) og Hjortespring Rideklub (HJOR) nemlig vært for det første Agria DRF-mesterskab i TREC samt finalerne i TREC Cup Zero, One og Two præsenteret af Alhvor. Begge dele afvikles i de flotte omgivelser i Bernstorff Parken ved Gentofte, og orienteringsridtet bliver en smuk tur gennem Dyrehaven.

Første DRF-mesterskab i TREC
Der er lagt op til nogle fantastiske dage på Sjælland, når vinderne skal kåres i TREC Cup Zero, One og Two præsenteret af Alhvor, og når der for første gang skal kåres en DRF-mester i TREC. Finalerne i TREC Cup er for hele landet og afvikles i klasser for hold, par samt individuelt. Agria DRF-mesterskabet afvikles som en individuel klasse, og rytterne kvalificerer sig ved 2 x gennemført til T10 eller T15 eller 1 x gennemført T20 eller T25. Dette vil man kunne læse meget mere om i TREC-reglementet for 2019, hvor der blandt andet er nye klassebetegnelser. TREC-reglementet for 2019 offentliggøres i starten af januar.

Vi glæder os
”Vi er meget glade for at en erfaren stævnearrangør som HJOR i samarbejde med SPR skal afvikle det første Agria DRF-mesterskab i TREC og landsdækkende TREC Cup finaler. SPR's faciliteter i Bernstorff Parken, hvor orienteringsridtet bl.a. vil gå igennem Dyrehaven bliver en fantastisk ramme om både Agria DRF-mesterskabet og TREC Cup finalerne,” siger formand for TREC-udvalget, Tina Foldager.

Læs mere om TREC Cup Zero, One og Two præsenteret af Alhvor

19-12-2018

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale