Pavo ny sponsor for Klubturneringen

af  Anne Marie K. Rasmussen
Når klubberne fremover skal hente point ved stævnerne i DRFs Klubturnering, er der flotte præmier på spil. Pavo er nemlig blevet sponsor for Klubturneringen, hvor klubbernes ryttere samler point til klubben ved at deltage i breddeaktiviteter. Sponsoratet betyder, at der en flot foderpakke til vinderklubben fra hver af de tre landsdele: Øst, Nord og Syd, så der er virkelig noget at dyste om.

Morten Dueholm Larsen blandt nogle af Pavos mange produkter (privat)

Godt initiativ
”Udover at vi er sponsor for Dansk Ride Forbunds Championater for ungheste, vil vi også meget gerne støtte op om bredden i dansk ridesport. Klubturneringen er et rigtig godt initiativ, der involverer og samler rigtig mange ryttere på forskellige niveauer i hele landet, og det vil vi gerne bakke op om” udtaler Morten Dueholm fra Pavo.

Foderpakken fra Pavo er da også en præmie, som hele klubben kan få glæde af, da det er en pakkeløsning med både rådgivning og konsulentbesøg. Vinderne udråbes ved Landsdelsdagene på henholdsvis Sjælland og i Jylland i 2019.

DRF Klubturnering sponseret af Pavo
Alle, der er medlem af en rideklub, kan deltage i klubturneringen og optjene point til klubben. Rideklubberne inddeles i tre landsdele Øst, Syd og Nord, og når klubbens medlemmer er til start i breddeaktiviteter som Kvadrille, Pas de Deux, Ponygames, Stilstafetspring, Parkour og Miljø ved turneringsstævner, giver det point til klubben. De sidste point hentes ved Landsdelsdagene på Sjælland og i Jylland, og den klub (fra hver landsdel), der har optjent flest point i turneringsperioden, vinder en flot foderpakke fra Pavo til glæde for hele klubben.

Læs mere om Klubturneringen her

11-10-2018