Find på et nyt navn til breddeaktiviteterne – og vind en jubilæumsbog

af  Anne Marie K. Rasmussen
Har du et godt nyt navn til Breddeaktiviteterne? Så del dit forslag med os, og så er det måske dig, der vinder en flot jubilæumsbog. Breddeaktiviteterne er en disciplin på lige fod med andre discipliner i Dansk Ride Forbund, og vi kunne godt tænke os et mere rammende og velklingende navn for aktiviteterne. Eneste krav til navnet er, at det på en eller anden måde signalerer fællesskab, og det at man er en del af et hold. Alt, du skal gøre for at være med i konkurrencen, er at give dit bud på et nyt navn i kommentarfeltet under konkurrenceopslaget på Facebooksiderne DRF Klub eller DRF Bredde, eller send dit forslag til info@rideforbund.dk (mærk mailen Navn til Breddeaktiviteter).

Konkurrencebetingelser

1. Generelle betingelser

Konkurrencen udbydes af Dansk Ride Forbund. Henvendelser vedrørende konkurrencen kan rettes til info@rideforbund.dk. Når du deltager i konkurrencen, accepterer du samtidig disse konkurrencebetingelser.

2. Hvornår kan man deltage?

Konkurrencen varer fra den 12. september til den 1. oktober.

3. Hvem kan deltage?

Konkurrencen er åben for alle personer, der er bosiddende i Danmark.

4. Sådan deltager du i konkurrencen

Giv dit bud på et nyt navn til breddeaktiviteterne i tråden under konkurrenceopslaget på DRF Klub og DRF Bredde på Facebook eller på mail info@rideforbund.dk (mærk mailen Navn til Breddeaktiviteter). Navnet skal på en eller anden indikerer sammenhold eller fællesskab, og at man er en del af et hold.

5. Hvad kan man vinde?

En jubilæumsbog fra Dansk Ride Forbund

6. Udvælgelse og offentliggørelse af vindere

Vinderen findes ud fra de opslag, der er på facebooksiderne DRF Bredde og DRF Klub eller sendt på mail til info@rideforbund.dk. Dansk Ride Forbund udvælger vinderen, og vinderen får direkte besked på messenger eller mail, ligesom vinderen offentliggøres på Facebook og forbundets hjemmeside. Dansk Ride Forbund er ikke forpligtiget til at bruge et af forslåede navne eller udnævne en vinder.

7. Personoplysninger

Når du deltager i konkurrencen, giver du samtidig samtykke til, at Dansk Ride Forbund må registrere og opbevare dine personoplysninger til brug for konkurrencens gennemførelse. Når konkurrencen er afsluttet, vil dine personoplysninger blive slettet. I overensstemmelse med persondataloven har du til enhver tid ret til at få indsigt i samt til at korrigere de oplysninger, som Dansk Ride Forbund har registreret om dig.

12-09-2018