NAF bakker op om de danske junior- og ungryttere i dressur

af  Rikke Højgaard
Når de danske junior- og ungryttere indtager de internationale og nationale dressurbaner, sker det med opbakning fra fodertilskudsproducenten NAF. Fra 1. juni 2018 er NAF Danmark nemlig officiel hovedsponsor for Junior- og Ungrytter-landsholdene i Dressur samt presenting partner på Agria DRF-mesterskabet i dressur hos Ringsted Sportsrideklub den 9. – 12. august. NAF Danmark glæder sig meget til at støtte de danske talenter og den positive udvikling i dansk dressurridning.

Om NAF
NAF er et britisk firma med mere end 35 års erfaring indenfor udvikling og produktion af Clean Sport fodertilskud til heste, og er berømte for deres innovative, og effektive produkter samt deres generelle passion for heste.

NAF anvender udelukkende de bedste afprøvede ingredienser, kombinere dem for at skabe de produkter, der er kendt for at give en kraftigere virkning end de enkelte ingredienser ville give alene. Resultatet er et bredt udvalg, der er skabt til at give netop det din hest har brug for.

NAF’s produkter anbefales af ryttere verden over og er blevet det foretrukne brand, netop på grund af produkternes pålidelighed og effektive virkning.

I Danmark, anbefales NAF allerede af flere ryttere og NAF er stolte af at støtte både etablerede og up-coming ryttere.

Cathrine Dufour, Severo Jurado Lopez, Rikke Svane, Hanne Wind Ramsgaard, Anne-Mette Lyager og HP Horses har alle valgt at være del af Team NAF.

Clean Sport er vigtigt for NAF, og de er et akkrediteret firma, UFAS (Universal Feed Assurance Scheme), der giver dem mulighed for at sikre fuld sporbarhed på alle de naturlige ingredienser, der anvendes i produkterne og som vælges i overensstemmelse med FEI's retningslinjer for Clean Sport. Derudover overholder NAF kravene i UFAS BETA NOPS-koden, der fastsætter standarden for kontrol af naturligt forekommende forbudte stoffer.

Et af de produkter som allerede er godt indarbejdet på det danske marked, er det muskelopbyggende produkt M Power, som dressurrytteren Cathrine Dufour bl.a. anbefaler. Læs mere her

Vidste du at:
NAF’s veterinær-direktører, forskere og ernæringseksperter hele tiden arbejder på at skabe de banebrydende produkter samtidig med de sørger for at eksisterende produkter altid er opdaterede med brug af de bedste ingredienser på markedet.

Kvalitet er kernen i alt, hvad NAF foretager sig. Alle produkter bærer stemplet ’NAF - GARANTI FOR KVALITET’, som er for den forpligtelse NAF har sat sig.

Omfattende produkttest og en streng kvalitetskontrol sikrer fuld overensstemmelse med de industri standarderne, som de hører til.

NAF er medlem af GMP+ Feed Certification Scheme, som ikke kun definerer betingelser for produktionsfaciliteter af foder, men også for opbevaring, transport, personale, procedurer og dokumentation.

Dette er en internationalt anerkendt ordning, der fortæller dig, at de deltagende virksomheder garanterer pålidelighed, kvalitet, bæredygtighed samt sikkerhed.

11-07-2018