Mød toprytterne, vind fede præmier og bliv klogere på Agria Dyreforsikring og DRF

af  Rikke Højgaard
Når Hest & Rytter-messen fra i morgen slår dørene op ved Herning Horse Show, byder Dansk Ride Forbund og Agria Dyreforsikring på masser af spændende oplevelser – bl.a. autografer og selfies med toprytterne, fede konkurrencer (bl.a. kan du vinde et års sygeforsikring) og mulighed for at få svar på dine spørgsmål.

Vi glæder os til at se jer
På Agrias stand i Hal J (stand 7162) er vi klar med masser af spændende tilbud til jer. Du kan møde Dufour; Zibrandtsen, Bachmann og Kasprzak samt europamestrene i paradressur – Stinna og Susanne. Du kan også deltage i spændende konkurrencer, hvor du bl.a. kan vinde et års sygeforsikring og udstyr fra Agria Dyreforsikring og Catago, og så står vi klar til at tage en snak om bl.a. Equipe, vores uddannelsesundersøgelse, dressur, springning og alle de muligheder, som Dansk Ride Forbund kan byde på.

Foreløbigt program (med forbehold for ændringer) – vi står også klar til en snak og til at svare på spørgsmål. Det bliver også muligt at tale med folkene bag Equipe – info om tider følger.

Torsdag den 8. marts

• Kl. 14.00: Agria Dyreforsikring trækker lod om et dækken og et underlag. Se hvordan du deltager på standen.
  • Kl. 16.30-18.00: Martha Voss står klar til at modtage jeres input til, hvordan vi sikrer jer de bedste uddannelser og kurser i fremtiden. Se mere her.

Fredag den 9. marts

• Kl. 10.00 – 11.00: Medlemmer af Dansk Ride Forbunds Dressurudvalg er klar til at tage en snak og svare på spørgsmål.
  • Kl. 11.00 – 12.00: Saml et hovedtøj på tid og vind fede præmier fra Agria Dyreforsikring og Catago.
  • Kl. 15.00 – 16.00: Autografer og selfies med Anna Zibrandtsen, Anna Kasprzak og Daniel Bachmann.
  • Kl. 17.00 – 18.00: Mød medlemmer af Dansk Ride Forbunds bestyrelse til en snak retningen for forbundet.
  • Kl. 18.00 – 20.00: Martha Voss står klar til at modtage jeres input til, hvordan vi sikrer jer de bedste uddannelser og kurser i fremtiden. Se mere her.

Lørdag den 10. marts

• Kl. 9.00 – 10.00: Saml et hovedtøj på tid og vind fede præmier fra Agria Dyreforsikring og Catago.
  • Kl. 10.00 – 11.00: Medlemmer af Dansk Ride Forbunds Springudvalg er klar til at tage en snak og svare på spørgsmål.
  • Kl. 12.00 – 13.00: Autografer og selfies med Stinna Tange Kaastrup og Susanne Jensby Sunesen.
  • Kl. 14.00 – 16.00: Martha Voss står klar til at modtage jeres input til, hvordan vi sikrer jer de bedste uddannelser og kurser i fremtiden. Se mere her.
  • Kl. 16.00 – 17.00: Mød medlemmer af Dansk Ride Forbunds bestyrelse til en snak retningen for forbundet.
  • Kl. 17.00 – 18.00: Medlemmer af Dansk Ride Forbunds Dressurudvalg er klar til at tage en snak og svare på spørgsmål.
  • Kl. 18.00 – 18.30: Autografer og selfies med Cathrine Dufour

Søndag den 11. marts

• Kl. 9.00 – 10.00: Mød medlemmer af Dansk Ride Forbunds bestyrelse til en snak retningen for forbundet.
  • Kl. 10.00 – 12.00: Martha Voss står klar til at modtage jeres input til, hvordan vi sikrer jer de bedste uddannelser og kurser i fremtiden. Se mere her.
  • Kl. 12.00: Agria Dyreforsikring udtrækker vinderen af hovedpræmien – et års sygeforsikring. Se hvordan du deltager på standen.
  • Kl. 12.00 – 13.00: Medlemmer af Dansk Ride Forbunds Dressurudvalg er klar til at tage en snak og svare på spørgsmål.
  • Kl. 14.00 – 15.00: Saml et hovedtøj på tid og vind fede præmier fra Agria Dyreforsikring og Catago.
Super tilbud på Dansk Ride Forbunds jubilæumsbog
I 2017 blev Dansk Ride Forbund 100 år, og i den forbindelse blev der udgivet en flot jubilæumsbog med alt det gode fra dansk ridesport gennem 100 år – se mere her. På standen kan du købe jubilæumsbogen til bare 100,- kr. og kommer du forbi, når vi har besøg af vores topryttere står de klar til at signere din bog. Der kan betales med MobilePay.
07-03-2018