Militarydag med tips om fodring, træning og sponsorater

af  Susie Juhl
Lørdag den 24. februar løber den årlige militarydag af stablen, og alle med interesse for militarysporten kan deltage. Uanset om du er nybegynder eller eliteudøver er der masser af spændende indslag på programmet, fx tips om fodring, træning og meget mere.

Anne Dorthe Møller Espensen/Mr. Chaplin

Militarydagen 2018 bliver igen afholdt på Dalum Landbrugsskole i Odense. Her vil Militaryudvalget vanen tro præsentere det kommende års aktiviteter og den strategi, som udvalget arbejder ud fra. Dagen vil være krydret med spændende oplæg og rig mulighed for debat. Der er fodringstips fra Morten Dueholm Larsen fra Pavo, oplæg om sponsorater ved Cim Ulrick von Arenstorff fra DRF, træningstips fra eliterytter Anne-Dorthe Møller Espensen og meget mere.

Militarydagen er åben for alle med interesse for militarysporten, uanset om man er nybegynder eller eliteudøver. Dagen starter med morgenbrød kl. 8:45 og forventes at slutte kl. 15:00.

Tilmelding til Militarydagen foregår på DRF go!

26-01-2018

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -