100 klubber på Equipe

af  Rikke Højgaard
Fra årsskiftet har Equipe været officielt stævneafviklingssystem for Dansk Ride Forbund, og systemet er kommet rigtig godt fra start. Allerede nu er 100 klubber kommet på, og tilbagemeldingerne er positive. En af klubberne er Helsinge Rideklub, der holdt springstævne sidste weekend med over 100 starter og brugte Equipe for første gang.

Nemt og tidsbesparende
”Vi startede med at få en intro og hjælp til at oprette stævnet onsdag op til stævnet, så det var lige på og hårdt. Men systemet var meget nemt at finde rundt i. Alt det, vi kendte, var der. Det var bare meget nemmere at arbejde med, og der var flere genveje. Det gjorde det også nemt, at vi kunne logge på overalt og være flere på ad gangen, og så sparede vi rigtig meget tid, fordi vi kunne taste resultaterne direkte fra dommertårnet. Næste gang skal vi holde et dressurstævne, og vi glæder os”, siger Camilla Poulsson, som er stævnekoordinator i Helsinge Rideklub.

Læs mere om Equipe her.
13-01-2018