Indførelse af D-licens fra årsskiftet

af  Susie Juhl
Fra 2018 skal alle ryttere, der rider D-stævner, have en rytterlicens hertil – en D-licens. Herved får rytteren mulighed for at få registreret sine resultater på DRF Go! så det bliver let og smidigt at følge sin stævneaktivitet og resultater.

Registrering af resultater fra D-niveau og opefter
Det bliver nemt og lige til at indløse sin D-licens. Man opretter sig gratis som bruger på DRF Go! hvorefter man får adgang til at købe licensen. Det vil være muligt at købe licensen fra 1. januar 2018.

Prisen for en D-licens bliver 250,- kr., og ønsker man senere på året at starte C-stævner eller derover, kan man nemt opgradere til ABC-licens, der kun faktureres med prisforskellen mellem de to licenser. For at vi kan registrere resultaterne, er det nødvendigt, at hesten er registreret på DRF Go!. Registrering til D- og E-stævner er gratis. Ønsker man at starte ved C-stævner og højere, kræves fortsat konkurrenceregistrering af hesten sammen med ABC-licens, og denne giver fortsat også adgang til D-stævner.

08-12-2017