Åben Rideklub er lige om hjørnet

af  Susie Juhl

Det er jubilæumsår. Og det skal fejres. En del af festlighederne i forbindelse med DRF’s 100 års jubilæum er Åben Rideklub. Og nu er der ikke længe til. Det er nemlig den 26. august at Åben Rideklub afholdes. Åben Rideklub er en fælles dag, hvor rigtig mange af landets rideklubber - tæt på 90 klubber er tilmeldt - åbner dørene, for at invitere alle interesserede indenfor i den fantastiske verden med heste og ridning.

Alle er velkomne
Med Åben Rideklub inviterer klubberne alle, der skulle have lyst, indenfor i ridesportens verden. Det er helt op til den enkelte klub, hvad der skal foregå på dagen, og i hvilket tidsrum besøgende kan komme forbi. Og der er spændende ting på programmet. I de knap 90 tilmeldte klubber kan man opleve alt fra ringridning og loppemarked til kaninhop, ponygames og kvadrilleridning. Det er nærmest kun fantasien der sætter grænser. Flere klubber holder stævne på dagen og de fleste klubber tilbyder ponytrækture, samt mulighed for at få lidt at spise og drikke.

Se hvad rideklubberne tilbyder her.

18-08-2017

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor