Josefine sætter fokus på World Cup Herning

af  Rikke Højgaard
I uge 42 slår World Cup Herning dørene i Jyske Bank Boxen op til årets største ridesportsoplevelse, og for at sikre at publikum, ryttere og sponsorer hele tiden er opdateret med det sidste nye om eventen, har vi ansat Josefine Gade som ansvarlig for de sociale medier.

Vi skal møde de unge, der hvor de er
”World Cup Herning bliver en ridesportsevent i særklasse, og alle vores interessenter skal have den oplevelse. Derfor er det vigtigt, at vi rammer de rigtige med vores budskaber, og i en digital tidsalder sker det på de sociale medier. Derfor er vi rigtig glade for, at have fået Josefine med ombord, så vi kan sikre, at vores markedsføring og information rammer de rigtige,” siger Lars Moss fra World Cup Herning.

Josefine er dybt forankret i ridesporten og glæder sig til at komme i gang.

”Det er vigtigt, at vi forstår at ramme de unge med det, som de finder interessant og har brug for info om. Vi skal møde dem der, hvor de er, med hyppige opdateringer, så de hele tiden kan følge med i, hvad der sker omkring World Cuppen. Vi skal bruge udøverne aktivt i markedsføringen, og så skal vi have folk med ind bag kulissen i ridesportens og eventens fascinerende verden,” siger Josefine.

Josefine Gade er 22 år og bor i Randers. Siden hun var 14, har hun siddet i bestyrelsen i Harritslev Rideklub, hvor hun også arrangerer stævner og ridelejre. Hun sidder også i Distrikt 12s bestyrelse, hvor hun er ansvarlig for ponyspring. Josefine har selv en Dansk Varmblods hest, som hun rider både dressur og springning på. Josefine er uddannet salgsassistent, og til september starter hun på uddannelsen til finansøkonom.

World Cup Hernings hjemmeside finder du masser af nyttig info, og her kan du også købe billetter til den spektakulære event.

Om World Cup Herning
At World Cup Herning bliver en realitet skyldes i høj grad, at de tre hovedsponsorer ECCO, Blue Hors og Stutteri Ask har valgt at bakke op om eventen. Det er Jyske Bank Boxen i Herning, der danner rammen om en ridesportsoplevelse i verdensklasse, når Reem Acra FEI World Cup kvalifikation i dressur og CSI3*-springning afvikles i det midtjyske i 2017 og 2018. World Cup-eventen i Herning arrangeres af Dansk Varmblod, Dansk Ride Forbund og Equitour Aalborg i samarbejde med Sport Event Denmark, Herning Kommune og MCH Messecenter Herning.

#worldcupherning #sporteventDK #danskrideforbund #worldcupdressage #showjumping
13-07-2017