Vind flotte præmier i fotokonkurrencer

af  Anne Marie K. Rasmussen
I januar skydes det nye år og dermed Dansk Ride Forbunds 100 års jubilæum i gang. Året byder på både 100 års turnering, Åben Rideklub og så kan du hver måned være med i fotokonkurrencer på vores 100-års side og vinde fede præmier fra blandt andet Catago, Hestemagasinet, Pavo, Mjølner Wood med flere.

Vind denne lækre januar-præmie i fotokonkurrencen

Sådan er du med
Det er meget nemt at være med! Hver måned annonceres et tema på hjemmesiden, og du skal uploade et billede, der passer til temaet direkte på jubilæumssiden www.100aar.rideforbund.dk. Husk at skrive en kort tekst til billedet og gerne hvilken rideklub, du kommer fra. Konkurrencen løber fra den 1. til den 28. i alle årets tolv måneder i 2017. Det er muligt at stemme på de uploadede billeder, og der laves en top ti med de billeder, der har flest stemmer i hver konkurrence. Ud fra de ti billeder vælger en jury en vinder, som får tilsendt sin præmie med posten.

Vind landsholdsudstyr fra Catago i januar
Allerede 1. januar er vi klar med den første konkurrence. Her er temaet frivillighed, så har du et billede fra din klub, din rideskole, et stævne, undervisning eller andet, som du synes symboliserer frivillighed eller det store frivillige arbejde mange yder i ridesporten, så kan du være med i konkurrencen om et lækkert landsholdsskridttæppe og en hut fra Catago!

Klik her for regler samt et overblik over konkurrencernes temaer – og husk at konkurrencen starter 1. januar.

27-12-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor