Så er DRF Event klar til jer!

af  Rikke Højgaard
Udviklingen af DRF Event, som skal afløse Stævnesystemet, er nu så langt, at I alle kan komme i gang. Alt, I skal gøre, er at sikre jer, at jeres system lever op til kravene og downloade Event. Vi er selvfølgelig klar til at hjælpe godt i gang med DRF Event.

Kom godt i gang
Det første, I skal gøre, er at sikre jer, at jeres system lever op til de krav, der skal til for at understøtte DRF Event. Systemkravene finder I her. Herefter er I klar til at hente og installere DRF Event, og det gør I via dette link.

Skulle I få problemer, eller har I spørgsmål, kan I skrive til os på event@rideforbund.dk, og så hjælper vi jer godt i gang. Vi har også en Facebook-side for stævnearrangører, hvor vi opdaterer jer, og hvor I kan dele erfaringer og søge hjælp.

Glæd jer!
Fra årsskiftet er det slut med Stævnesystemet (Equilive brugere undtaget), og DRF Event tager over sammen med et nyt DRF Live. Og I kan godt glæde jer. Flere funktioner i systemet gør planlægningen af stævnerne betydeligt nemmere. DRF Event henter løbende selv ny-indkomne stævnetilmeldinger, og tilretninger af ryttere kan derfor laves undervejs - ikke som i Stævnesystemet, hvor man skal vente til sidste tilmeldingsfrist er overstået.

Testbrugerne er begejstrede
”Så fik vi testet Dansk Ride Forbunds nye stævnesystem - EVENT - for første gang. Og vi må sige at vi er meget tilfredse. Der er lidt små fejl her og der, men systemet virker meget stabilt og nemt at gå til,” siger Thomas Friis Poulsen fra Djursland Rideklub på klubben Facebook-side.

01-12-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor