2. kvalifikation af Nathalie Horse Care Stil Cup bød på flot ponydressur

af  Anne Marie K. Rasmussen
Der blev uddelt meget flotte point fra dommerne, da der søndag den 29. maj blev redet 2. kvalifikation af Nathalie Horse Care Stil Cup hos Allerupgaard Rideklub på Fyn. 10 ponyer var til start, og det blev en overlegen sejr til Benedicte Rantzau Ulrich (VRK) og Aj Don’t You Forget About Me. Parret opnåede hele 76,260%, og kunne dermed fortjent modtage 1. pladsen. Ind på en 2. plads kom Frida Munk Lassen (HRB) og Beauty med 73,194%, mens 3. pladsen gik til Cecilie Bellham (FMR) og Chopin’s Gilbert med 70,135%. Alle tre ekvipager er nu videre til finalen hos Hovgaard Rideklub den første weekend i september.

Om NATHALIE Horse Care Stil Cup
NATHALIE Horse Care Stil Cup er en turnering for ponyryttere mellem 9 og 13 år med øget fokus på rytterens opstilling og indvirkning på ponyen. De fem Kvalifikationer rides i LB3-B og finalen i LA1-B. De 3 bedste fra hver kvalifikation går videre til finalen. Klasserne afvikles ved C-stævner, og rytterens skal have en gyldig rytterlicens, og ponyen skal være konkurrenceregistreret og ponymålt. Turneringen er åben for ekvipager og ryttere, der inden for kvalifikationsperioden ikke har startet højere end sværhedsgrad 2 ved C-stævner.  Alle tre ponykategorier rider mod hinanden i samme klasse.

Om NATHALIE Horse Care
NATHALIE Horse Care er en serie af plejeprodukter til heste. Produkterne er udviklet i et tæt samarbejde med Nathalie zu Sayn-Wittgenstein, og produceret og fremstillet af Persano Group A/S Danmark. Produkterne opfylder de højeste kvalitetskrav til både indhold og effekt.

Udvalgte produkter i serien er fremstillet med særlige hensyn til sundhed, kvalitet og miljø, og er blevet kvalitetsstemplet med det nordiske miljømærke Svanen. NATHALIE Foal Shampoo er svanemærket, og som det første plejeprodukt til heste deklareret i samarbejde med Astma-Allergi Danmark. Dermed er hensynet til hesteejer/hestepasser i fokus, da risikoen for allergiske reaktioner minimeres.

Alle produkter er fremstillet med højest muligt indhold af økologiske råvarer. På alle produkter er der udførlig indholdsdeklaration. Alle produkter bliver løbende kontrolleret i henhold til FEI’s dopinglister.

Se alle resultater

Om NATHALIE Horse Care Stil Cup

30-05-2016

Tlf. 4326 28 28