Træningssamling i dressur

af  Rikke Højgaard
Den 23. og 24. februar er der træningssamling for dressurseniorerne på Middelfart Ridecenter. Her står landstræner Rudolf Zeilinger klar med personlig træning til Rikke Svane, Martin Christensen, Rie Møller, Daniel Bachmann, Allan Grøn, Anna Kasprzak, Karin Nissen og Carina Nevermann Torup.

Træning og sparring
Som et led i udviklingen af den danske landsholdstrup holder Dansk Ride Forbund træningssamlinger med landstræneren og elite- og talentchefen i dressur en gang om måneden i perioden oktober til maj 2016. Samlingerne er primært forbeholdt ryttere i A-truppen (med mulighed for ryttere i B-truppen) samt nogle af landets bedste U25-ryttere. Både tirsdag og onsdag rider ekvipagerne enetime hos landstræner Rudolf Zeilinger, og sideløbende med træningen har rytterne rig lejlighed til at se hinanden ride og sparre med hinanden og elitechef, Kimi Nielsen.

18-02-2016

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -