Vil du være med til at udvikle breddesporten?

af  Anne Marie K. Rasmussen
Er du udadvendt, og har du evner og lyst til at arbejde med nuværende breddeaktiviteter samt udvikle, arrangere og afvikle Landsfinaler, et årligt breddeseminar og et antal inspirationsdage rundt i lande? Så er det måske noget for dig at blive medlem af Breddeaktivitetsudvalget.

Vi søger en person med lyst til at udvikle breddesporten i samarbejde med andre ildsjæle. Du må meget gerne have interesse for TREC som breddesport og have interesse i mangfoldiggørelse af brugen og samarbejdet med hesten, med et særligt øje for sikkerhed, horsemanship og sportsmanship.

Som medlem af forbundets breddeaktivitetsudvalg bliver du en del af en organisation, hvor arbejdsindsatsen fra de frivillige ildsjæle er et af de vigtigste grundelementer i forbundet. Herudover vil der være rig mulighed for at mødes og danne netværk ved deltagelse i repræsentantskabsmøde, eventuelle distriktsbestyrelsesmøder samt aktivitetsrelaterede breddeaktiviteter og kurser.

Læs mere om den frivillige stilling her

14-01-2016