Observationssamling for ponyryttere i dressur

af  Anne Marie K. Rasmussen
Er du PONYRYTTER født i 2001 (kat. 3 ryttere født i 2004) eller senere så læs her. Med talentsamlingen ønsker Dansk Ride Forbund at holde sig løbende ajour med den nuværende og kommende talentmasse, der er i dansk ponydressur. Under ledelse af ponydressurens landstræner Jette Nevermann bliver der holdt 2 talentsamlinger, en i Jylland og en på Sjælland.

Du kan melde til en af samlingerne, dog skal du som ekvipage have gennemført et dressur program i sværhedsgrad 3 med min. 62 % ved mindst 2 C-stævner. Kat.3 skal have redet mindst la2 til min. 63 % ved 2 C-stævner.

Der rides som i daglig træning og daglig beklædning.  På forlangende kan hver enkelt rytter blive bedt om at udføre enkelte øvelser. Rytterens daglige træner er velkommen til at møde ved samlingen.

Lørdag den 3. oktober er samlingen på Skanderborg Ridecenter, Christiansmindevej 3, 8660 Skanderborg og søndag den 4. oktober er samlingen på Holte Ride Klub, Egebækvej 22, 2840 Holte

TILMELDING skal ske via DRF-GO senest mandag den 21. september

Skanderborg Ridecenter

Holte Rideklub