DRF Spot - jeres magasin

af  Rikke Højgaard
Dansk Ride Forbund lancerer DRF Spot – et nyt online magasin til klubber og ryttere. DRF Spot skal give jer spændende artikler fra klub, sport og forbund. I hvert nummer giver vi f.eks. ordet til en klub, der har en spændende historie at fortælle, som forhåbentlig kan inspirere andre. Vi sætter spot på frivilligheden, aktuelle emner og nyttig information, og vi giver jer reportager og inspiration fra klub- og sportslivet.

Fremtidens uddannelser
I første nummer af DRF Spot kan I læse et stort tema om fremtidens uddannelser – her kan du bl.a. læse et interview med Ulf Helgstrand, der svarer på, hvorfor bestyrelsen har valgt at stoppe optagelsen på træner-/berideruddannelsen. Du kan også læse om de fremtidige planer på uddannelsesområdet, og du kan læse og se video om erfaringer med Træner 1-uddannelsen.

Klubbens fortælling, klubbens krisehåndtering og IT – i medgang og modgang
I DRF Spot kan du læse Sabro Rideklubs egen beretning om hvordan klubben taklede Lov Om Hold Af Heste, og du kan finde inspiration til, hvordan man som rideklub kan håndtere kriser. Du kan også blive klogere på den nye IT-platform DRF Go!, der afløser DRF Portalen til april.

Vi har brug for jeres input
Da det er jeres magasin, vil vi rigtig gerne have jeres input, så hvis I har ris, ros, forslag til artikler, spørgsmål til den kommende brevkasse eller andre konstruktive forslag, vil vi meget gerne høre fra jer. Vi håber meget, at DRF Spot vil give jer god inspiration til jeres daglige liv i klubberne og vores fantastiske sport samt give jer et bedre indblik i jeres forbund, og hvad vi kan gøre for jer.
DRF Spot er et online magasin, der udkommer 6 gange årligt.

DRF Spot – nr. 1/februar 2013

20-02-2013

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale