DRF

PAVO

Pavo sætter dagsordenen. Da man begyndte at lave hestefoder skulle det være det bedste, med de nyeste metoder og viden. Denne gennemgående tankegang og egenskab har altid været til stede i virksomheden og kendetegner brandet Pavo. Undersøgelser, forbedredninger og nytænkning er en virksomhedskultur.

Pavo følger udviklingen på markedet og inden for videnskab, og forsøger at få kombineret de to ting med hinanden. Målet er at være helt fremme altid i udviklingen og altid i sammenarbejde med hesteejeren for det mest optimale hestefoder. Konstant at udvikle nye produkter og nye koncepter. Skræddersyet til de ønsker, som hesteejeren har og hestens behov.

Pavo sætter sin egen dagsorden på europæiske hestefoder marked, og målsætningen er, at Pavo er og skal være europæisk førende indenfor hestefoder, altid med fokus på:

Kvalitet
Sundhed
Passion

Historie og fremtid
I forholdet mellem mennesker og heste tænker vi mindre på det som arbejde og mere i forbindelse med sjov, hobby, sport og kvalitet- og fritid. Hestens funktion har ændret sig dramatisk igennem årene og de hestefodermæssige behov i dag er helt anderledes end de behov de gammeldags arbejdsheste havde.

Det er derfor at Pavo, for over 40 år siden, var de første der lavede specielt foder fremstillet til heste. Med erfaring og videnskab har vi igennem årene udviklet et stort sortiment af hestefoder, som kan anvendes til enhver situation eller behov.

I forbindelse med vores konstante forbedring af vores produktion-processer, forbedre vi løbende ingredienserne og indholdet i vores produkter, hvilket resultere i at vi altid har et opdateret sortiment af hestefoder, med gode og udviklede produkter og foder-koncepter.