Ifor Williams

Glad Trading A/S er importør og distributør af Ifor Williams trailere i Danmark, Grønland & Færøerne.
Markedets bredeste trailer sortiment – Fra bygherrer til skovarbejdere, anvendes vores ladtrailere, tippetrailere og GD trailere på tværs af en lang række forskellige brancher. Vores sortiment af autotrailere bliver brugt af rallykørere og værkstedsejere, mens vores Boxvan trailere bliver stadig mere populære hos mange typer kunder herunder: Bus virksomheder, markedshandlende, varmluftsballon entusiaster, spejder tropper og håndværkere, der omdanner dem til mobile værksteder.

Landmænd fortsætter med at sætte deres lid til pålideligheden og holdbarheden af Ifor Williams husdyrstrailere, sammen med trailere til at transportere deres atv maskiner og mange andre opgaver. Hesteejere er vendt tilbage til Ifor Williams år efter år, med viden om, at de vælger en pålidelig og robust trailer til at transportere deres heste i.

Så kort fortalt står Ifor Williams for kvalitet.

Læs mere på www.iforwilliams.dk