Everhorse

Everhorse skaber dagligt kontakt mellem købere og sælgere fra hele verden. Et tocifret antal heste skifter dagligt ejere via siden og mange af disse eksporteres til udlandet. Vi ved det virker.

Siden besøges dagligt at flere tusinde hestesøgende og er designet med henblik på at gøre det let for købere at finde netop den avls- eller konkurrencehest de søger. Everhorse er et effektivt sted at eksponere salgsheste og sikre dem synlighed i markedet.

Oprindeligt hed Everhorse www.horse.dk og blev startet i 1998, som et personligt udviklingsprojekt for fire gode venner med en fælles passion for heste. Deres møde førte til skabelsen af verdens første online salgsdatabase, udelukkende med fokus på salg af heste. I marts 2009 skiftede vi navn til Everhorse.

Den oprindelige ånd gennemsyrer fortsat Everhorse – kreativitet, innovation og personlig udvikling er i fokus og der dufter stadig af hest på kontoret.

Se mere på www.everhorse.dk