Sponsor

Med ca. 65.000 medlemmer fordelt på ca. 530 klubber, er Dansk Ride Forbund det 7. største idrætsforbund i Danmark.

Dansk Ride Forbund og ikke mindst dansk ridesport har været gennem en rivende udvikling de seneste år. Danmark var i august 2013 værter for det tredobbelte EM i dressur, springning og paradressur i Herning. Uden sammenligning den største ridesportsportsbegivenhed i verden i 2013. De mange medier fik øjnene op for sporten og med mere end 30 timers sendetid i TV fik mange danskere rig lejlighed til at se ridesport fra stuerne.

Et samarbejde med Dansk Ride Forbund indeholder meget andet end blot eksponering.
Det er vigtigt for os at udbygge de kommercielle relationer med kredsen af samarbejdspartnere, så det altid er attraktivt at være en del af dansk ridesport.

Hør mere om mulighederne som sponsor til Dansk Ride Forbund.

Cim Ulrick von Arenstorff
tlf: +45 40 20 08 41 / cua@rideforbund.dk / kommerciel@rideforbund.dk

"Ved som sponsor at blive en naturlig og integreret del af sportens verden bliver du en del af rigtig mange menneskers personlige interesse! På den måde når dine budskaber dybere, og erindringen bliver større”. (Jeppe Lauritzen, Sponsorbureauet Promovator)