DRF

Zakobo

Dansk Ride Forbund har indgået samarbejde med Zakobo, som står bag et skræddersyet administrationssystem til ridesporten. Systemet kan tilpasses til den enkelte rideklub, og målet med samarbejdet er at hjælpe DRF’s klubber til at få en så god, effektiv og overskuelig daglig drift som muligt. Læs mere om Zakobo her.

Om Zakobo
"Gennem årene blev det tydeligt for os, at rideklubberne havde brug for et skræddersyet administrationssystem, som er tilpasset netop deres behov for at fungere optimalt. Vi så et stort potentiale i at forenkle og samle hele rideklubbens administration i ét system - lige fra regnskab til medlemsstyring. Med over 8 års branchekendskab og med input fra over 20 rideklubber blev der dannet et solidt grundlag, som vi har benyttet for at udvikle og sammensætte et intuitivt og skalerbart administrationssystem, som kan tilpasses den enkelte rideklub." - Simon Nielsen, admin. direktør hos Zakobo

Hele klubbens administration samlet ét sted
Zakobo er et online administrationssystem, som er skræddersyet til netop ridesporten, og som kan bruges af klubbestyrelser, medarbejdere mm. Systemet benyttes allerede af flere end 50 rideklubber og har en lang række nyttige funktioner, der alle er udviklet specielt til ridesporten, så der ikke er nogen forstyrrende eller forvirrende elementer, som ikke er relevante for brugerne. På den måde giver Zakobo et godt overblik og en mere effektiv administration. Systemet kan bl.a. bruges til;

- medlemshåndtering
- regnskab
- tilmeldinger
- hjemmeside
- arrangementer mm.

Læs mere om Zakobo her.

Om DRF's samarbejde med Zakobo
DRF har indgået et samarbejde med Zakobo, der har til formål at tilbyde rideklubberne et klubadministrationssystem, som er særligt udviklet til ridesporten. DRF vil på forbundets forskellige mediekanaler informere om samarbejdet samt markedsføre Zakobo’s administrationssystem – det står dog rideklubberne frit for, om man ønsker at indgå en aftale med Zakobo om levering af et administrationssystem. Som betaling for Zakobo’s brug af DRF’s mediekanaler, modtager DRF 15% af opstartspakkens pris for hver aftale, som Zakobo indgår med rideklubberne. DRF investerer overskuddet fra samarbejdet i videreudvikling af ridesporten og styrkelse af klubdriften.