Landsfinaler

Landsfinalerne er Dansk Ride Forbunds flagskib indenfor breddeaktiviteter. Landsfinalerne afholdes den 23.-25. juni 2017. Det Nationale Hestesportscenter, Vilhelmsborg ved Århus danner rammen for en weekend med fokus på fællesskab og hesteaktiviteter. Der deltager både børn og voksne og der vil udover deltagerne komme tilskuere fra nær og fjern i løbet af hele weekenden. #LANDSFINALER
Der er gratis éntre til stævnet og alle er velkomne som tilskuer. Udover selve breddeaktiviteterne vil der være stande med hesterelaterede produkter samt mulighed for at købe lidt forplejning.

Landsfinaler afholdes:
Vilhelmsborg
Bedervej 101
8320 Mårslet

GRATIS SHOW

LØRDAG AFTEN I OPVISNINGSHALLEN

Landsfinaler i breddeaktiviteter er forbundets største ridearrangement. Der er stor fokus på hold- og klubånd, socialt samvær og "at have det sjovt". Det er publikumsvenlige aktiviteter, der formidler glæde, entusiasme og sammenhold.

Der konkurreres i PonygamesStilstafetspringKvadrille, Team Cup Dressur, Pas de Deux TREC og Heppekorskonkurrencen. Alle de deltagende hold har kvalificeret sig til at deltage hjemme i deres eget lokalområde. Der er alle aldersgrupper af ryttere præsenteret, ligesom der både deltager private heste og elevskole heste.
Udover selve konkurrencerne kører der sideløbende 2 andre aktiviteter besindighedsprøve og hesteagility

Mulighed for at vinde en plads til Sydbank Sommercamp 2017
Deltagere til Landsfinalerne har en unik mulighed for at vinde én af de ganske få pladser til Årets store Sydbank Sommercamp, læs mere her: Sydbank SommerCamp 2017

Dansk Ride Forbund fylder 100 år (1917-2017)
Dansk Ride Forbund fylder 100 år i 2017 og i den forbindelse vil det blive fejret hele året med stor klubturnering hvor alle klubber kan deltage.
Til 100 års klubturnering har du og dine klubkammerater mulighed for både at vinde fede præmier og samtidig at kvalificere jer til Dansk Ride Forbunds årlige LANDSFINALER, som afholdes på Vilhelmsborg. I skal blot kvalificere jer i en af flg. aktiviteter Ponygames, Stilstafetspringning, Kvadrille, Pas de deux, TREC Bredde eller Team Cup Dressur.
#LANDSFINALER

Læs mere om DRF's 100 års klubturnering