Information til klubberne

Dansk Ride forbund fylder 100 år i 2017. Det ser vi som en oplagt mulighed til at fejre vores fællesskab om den danske ridesport – og vi håber at I vil være med!
Fra forbundets side er der planlagt en række forskellige jubilæumsaktiviteter. En af aktiviteterne er
Åben Rideklub d. 26. august 2017

Dagen er en anledning til at markere og reklamere for jeres rideklub. Både overfor nye- og eksisterende medlemmer, sponsorer og de kommunale politikere.

Vi håber Åben Rideklub vil blive en hyggelig dag for eksisterende klubmedlemmer og forhåbentlig trække nye til – men vi har brug for jeres hjælp.

Hvad kan I gøre?
Vi har brug for at lige præcis jeres rideklub, er med til at afholde Åben Rideklub d. 26. august 2017. Klubben skal udpege en tovholder, som også fungerer som kontaktperson til Dansk Ride Forbund. I bestemmer selv hvad, der skal ske på dagen, det eneste krav er, at det er åbent for alle. F.eks. kan I afholde stævne, lave show eller afholde loppemarked.

Klubben skal selv stå for den lokale reklame, som er afgørende, hvis der skal tiltrækkes interesserede, som ikke kommer i klubben til daglig. Men Dansk Ride Forbund hjælper med idéer, materiale og promovering via vores platforme.

Hvad bidrager forbundet med?
Dansk Ride Forbund tilbyder:
- Pressekit med jubilæumslogo
- Idéhæfte til aktiviteter til Åben Rideklub
- Profilering af jeres klub via jubilæumshjemmesiden (se den her

Ved tilmelding vil klubbens kontaktperson modtage et pressekit. Materialet i pressekittet kan I frit benytte i forbindelse med Åben Rideklub. Dette pressekit har til formål at gøre det let for jer at reklamere for arrangementet. I er selvfølgelig velkomne til at gøre det mere personligt og målrettet netop til jeres Åben Rideklub. I er også velkomne til at lave eget materiale.

Derudover har vi udarbejdet en drejebog med gode tips og idéer.

Klubben bliver en del af www.aabenrideklub.dk og jubilæumshjemmesiden. Her vil der løbende være aktivitet og opdatering af Åben Rideklub og de øvrige jubilæumsaktiviteter.

Tilmeld din klub her!

Sidste tilmeldingsfrist for klubben er d. 11. august 2017. Klubber der først beslutter sig efter denne dato, er selvfølgelig meget velkommende til at holde Åben Rideklub. Ved tilmelding efter deadline, har vi dog desværre ikke mulighed for at bidrage med ovenstående.

Idehæfte til Åben Rideklub (pdf)

Breddereglement

Ryttermærker