Flere mesterskaber i military er nu genplaceret

af  Susie Juhl
Grundet Covid 19 blev en del af sæsonens første militarystævner aflyst. På den baggrund blev det hurtigt klart, at det blev nødvendigt at ændre i stævnekalenderen inklusive placeringen af flere af årets mesterskaber. I forbindelse med den opdaterede stævnekalender, og især i forbindelse med genplaceringen af mesterskaber, har det ligget militaryudvalget meget på sinde, at ryttere og heste skulle have de bedste muligheder for at få nogle stævner i benene inden deltagelse ved årets mesterskaber, ligesom en placering så sent som muligt på sæsonen, vil give flest mulige ekvipager mulighed for at ride de nødvendige kvalifikationer hjem. Det har ført til, at Agria DRF-mesterskabet for hold afvikles d. 11.- 13. september hos Kallehavegaard Rideklub. Til samme stævne afvikles også mesterskabet for kat. II og III ekvipagerne, mens Agria DRF-mesterskabet for kat. I afvikles til DM stævnet hos SPR d. 25. - 27. september.

Se hele stævnekalenderen her.

29-06-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -