Dansk Ride Forbund og Trolle Company indgår landsholdssamarbejde

af  Julie Servé Regtved
Fra årsskiftet bliver danske Trolle Company officiel leverandør af en specialdesignet landsholds- og forbundskollektion fra Cavalleria Toscana. Det betyder, at danske landsholdsryttere fremadrettet vil bære Cavalleria Toscana-tøj fra Trolle Company, når de repræsenterer Danmark internationalt, og det samme gælder DRF-ansatte og officials. Derudover vil tilskuere, fans o.l. kunne købe kollektionen og dermed vise deres opbakning til de danske ryttere.

(Cavalleria Toscana designede i 2018 en landsholdskollektion til det Italienske Ride Forbund, FISE, og glæder sig til at designe endnu en landsholdskollektion i fællesskab med Dansk Ride Forbund til Danmark for perioden 2020-2023.)

Et samarbejde med fokus på kvalitet og fællesskab
Generalsekretær i Dansk Ride Forbund ser meget frem til det nye samarbejde, som han har store forventninger til: ”Vores landsholdsryttere leverer en uundværlig indsats, når de konkurrerer på de internationale stævnebaner, så er det er vigtigt, at de føler sig godt tilpas og ’klædt på’ til opgaven, og det kræver tøj af absolut topkvalitet. Derfor glæder det os, at Trolle Company har takket ja til at levere en Cavalleria Toscana-kollektion og dermed vil bakke op om vores ryttere i deres roller som ambassadører for ridesporten i Danmark”, siger Morten Schram Rodtwitt. ”Derudover er vi ovenud begejstrede for, at samarbejdet med Trolle Company nu også muliggør, at tilskuere, fans, familie, venner mm. kan vise deres støtte til vores atleter i matchende tøj, da det vil skabe en helt unik følelse af fællesskab” tilføjer han.

Også ejer af Trolle Company, Ulrich Trolle, er forventningsfuld og entusiastisk omkring opgaven: ”Vi har oplevet stor rytteropbakning til Cavalleria Toscana igennem mange år. Vi er stolte over, at Dansk Ride Forbund har bedt os designe en Cavalleria Toscana tøjkollektion, der skal være med til at understøtte en fællesskabsfølelse og stolthed blandt de mange talentfulde ryttere, som repræsenterer ridesporten bemærkelsesværdigt både i Danmark og internationalt,” siger Ulrich Trolle.

Om Trolle Company
Siden 2005 har Trolle Company været en af de førende distributører af udstyr til heste og ryttere på det skandinaviske marked med utallige forhandlere i både Danmark, Sverige, Norge og Finland. Produktporteføljen består af nøje udvalgte brands og inkluderer i dag Samshield, Equick, Tucci Time, RG Italy, Ogilvy, Komperdell, Incrediwear Equine og ikke mindst Cavalleria Toscana.

Læs mere om Trolle Company her.

Kontakt hos Dansk Ride Forbund:
Generalsekretær Morten Schram Rodtwitt
Tlf.: 29370916
Mail: mro@rideforbund.dk

Kontakt hos Trolle Company:
Ejer Ulrich Trolle
Tlf.: 21603592
Mail: ut@trollecompany.com

13-12-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -