Anne-Mette Binder kandiderer til bestyrelsespost i DIF

af  Susie Juhl
Da et af medlemmerne af Danmarks Idrætsforbunds bestyrelse (DIF) er udtrådt pga. nye udfordringer,
er der en ledig post, der skal besættes. En af kandidaterne til denne post er Dansk Ride Forbunds næstformand Anne-Mette Binder. Posten besættes på lørdag d. 4. maj, når DIF holder årsmøde.

Anne-Mette Binder og resten af DRF's betyrelse under repræsentantskabsmødet 2019

Ønsker at bidrage til at styrke DIF og idræt generelt
I Dansk Ride Forbund har vi nydt godt af Anne-Mette i bestyrelsen siden 2013, hvoraf de seneste år har været i rollen som næstformand. Og det er netop nogle af de arbejdsområder og motiver, vi kan genkende i Anne-Mettes arbejde i DRF, der også ligger til grund for hendes motivation for at søge pladsen i DIF’s bestyrelse. For bare at nævne nogle få er det fx frivillighed og hvordan man får det gjort mere attraktivt at være frivillig, nordisk/internationalt samarbejde og naturen som idrætsfacilitet. Direkte adspurgt er Anne-Mettes overordnede ønske ”At bidrage til at styrke DIF’s og idrættens position via et stærkt engagement i DIF’s bestyrelse”.

Herfra skal der lyde et stort held og lykke til Anne-Mette.

DIF’s årsmøde 2019

02-05-2019

Sponsorer:                                                                                                                          -