Nord-Vest Box Cup udvider med kat. I i 2019

af  Susie Juhl
Som noget helt nyt kan 15 dygtige kat. I ponyekvipager nu også lov at mærke suset ved at ride ind i Jyske Bank Boxen i Herning til finalen i Nord-Vest Box Cup. Den populære stilspringsturnering for ponyer har til formål at fremme og belønne korrekt ridning, og den er i år udvidet til at inkludere alle tre ponykategorier. Kvalifikationerne afvikles i LA2* og MB1* i perioden maj-september.

Om Nord-Vest Box Cup
Nord-Vest Box Cup er en turnering for alle ponykategorier, der ved udvalgte C-stævner i perioden maj-september. Turneringen er en stilspringsturnering, der afvikles i LA2* og i MB1* efter metoderne S2, S3 eller S4.  Ekvipagerne optjener point i samtlige kvalifikationer, og det er de 15 ekvipager i hver kategori med flest point, der er kvalificeret til finalen, der afvikles i Jyske Bank Boxen ved World Cup Herning i uge 42 – d. 16. – 20. oktober.
Turneringen er åben for ryttere med rytterkategori 2-4.

Nord-Vest Box Cup

Nord-Vest Box

29-03-2019

Tlf. 4326 28 28