Er du militaryrytter og har ambitioner om at ride NM eller EM i år eller næste år?

af  Susie Juhl
Så kom på Blue Hors i Randbøl lørdag d. 2. februar hvor elitegruppen inviterer til opstartsmøde og blandt andet informerer om gruppens videre arbejde og tanker, om mesterskaber, stævneplanlægning og meget mere.

Elitegruppen i military godt i gang med fremtidplanerne
Lørdag d. 2. februar kl. 14 inviterer elitegruppen i military, bestående af Kerstin Dallmann, Peter Flarup og Christian Struck til opstartsmøde for alle ambitiøse militaryryttere, der har ambitioner om at ride NM eller EM i 2019 eller 2020.

Mødet afholdes på Blue Hors i Randbøl, og elitegruppen vil komme ind på, hvad det kræver at ride med til mesterskaberne og tale med rytterne om stævneplanlægning. På mødet vil der ligeledes blive informeret om elitegruppen og dens medlemmers roller, om Code of Conduct, og så vil sportsplanerne for henholdsvis pony, junior, ungrytter og seniorer blive gennemgået.

Tilmelding via DRF Go!

25-01-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale