Hvem skal modtage årets klubpriser?

af  Anne Marie K. Rasmussen
Hvert år på Repræsentantskabsmødet uddeles Dansk Ride Forbunds klubpriser. Med klubpriserne anerkender vi de frivilliges store indsats, og ud over æren er der også 3.000 kr. til modtagerne. Så kender du en, der yder en helt særlig indsats for klubben og ridesporten og fortjener at blive anerkendt, bør du indstille vedkommende til en af årets klubpriser. Der er så mange fantastiske frivillige ude i klubberne, og vi håber, at vi modtager rigtig mange indstillinger. Fristen for at indstille kandidater er den 31. december.

Årets frivillighedspris gik til Sundeved Rideklub i 2018 (Dansk Ride Forbund)

Fire priser skal uddeles
Dansk Ride Forbund eksisterer i kraft af frivillige. Der er frivillige i alle aldre, af begge køn og på mange forskellige funktioner i klubberne og i forbundet. De frivillige værdsættes højt og en gang om året hædres de særskilt ved uddeling af årets klubpriser i følgende kategorier:

Årets Klubleder til en person

Årets Ildsjæl til en person

Årets Ungdomsleder til en person

Årets Frivillighedspris til en klub

Alle rideklubber under Dansk Ride Forbund kan indstille kandidater til årets Personlige klubpriser, mens alle distrikter under Dansk Ride Forbund kan indstille en rideklub til årets Frivillighedspris. Klubpriserne uddeles i forbindelse med Repræsentantskabsmødet i april, og modtagernes store indsats belønnes med klapsalver og 3000,- kr.

Indstilling
For at indstille en person eller en klub til en af priserne udfyldes blanketten nedenfor og fremsendes til Dansk Ride Forbund på info@rideforbund.dk eller til Dansk Ride Forbund, Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby senest den 31. december 2018. Priserne uddeles på Dansk Ride Forbunds årlige repræsentantskabsmøde 2019.

Kriterier for personlige klubpriser pdf
Kriterier for frivillighedsprisen pdf

Indstilling til personlige klubpriser pdf
Indstilling til frivillighedsprisen pdf