Guld til Søborggård Rideklub i Agria DRF-mesterskabet i military for hold

af  Rikke Højgaard
Efter tre dage med skøn dressur, terrænridning og ridebanespringning hos Kallehavegaard Rideklub ved Randers kunne klubholdet fra Søborggård Rideklub modtage de eftertragtede guldmedaljer ved Agria DRF-mesterskabet i military for hold. 17 hold var til start, og sølvet gik til Aalestrup Heste og Rideklub, mens Haslev Køre- og Rideforening hold 3 fik bronze.

Billede fra terrænet (Jimmy Friis)

Flot mesterskabspræstation fra Søborggård
Med samlet 96,6 minuspoint red Mathilde Skrædderdal Andersen på Catch Me, Louise Dyhr Andreasen på Orkidé, Annika Dyhr Andreasen på Haldgårdens Balcorde og Mette Marie Broby-Petersen på Solvangs Morning Suprice sig øverst på podiet i Agria DRF-mesterskabet. Bianca G. Bagge på Incredible B, Susanne Dam på Wolhøjgaards Roserain, Anne-Dorthe Møller på Queen Arielle og Astrid Vibe Skovgaard på Sareiko Fox fik sølv med samlet 101,4 minuspoint, mens bronzen gik til Mia Hastrup på Constantin M, Louise Hededam Ottenheim på Freedom, Thomas Kofoed-Dam på Diamond og Annika Andersen på Carlo Damgård med samlet 101,6 minuspoint.

Resultater

Kallehavegaard Rideklub

Se mere i reglementet fra side 69.
02-09-2018