Skal du være med i det nye Elevskoleudvalg?

af  Anne Marie K. Rasmussen
Brænder du for elevskolen og klubarbejde, og har du lyst til at være med til styrke og udvikle elevskolerne i Dansk Ride Forbunds klubber? Er du ligeledes god til at kommunikere, samarbejde og tænke i nye tanker og muligheder, så er det måske noget for dig at blive medlem af det nye Elevskoleudvalg.

Elevskolen er en af Dansk Ride Forbunds helt store indsatsområder de kommende år, og elevskolen er forbundets fundament for rekruttering af nye ryttere. Det nye Elevskoleudvalgs hovedopgave bliver at styrke elevskolen til gavn for klubberne, eksisterende og kommende ryttere, og dermed gøre det attraktivt for klubben at have en elevskole og attraktivt for medlemmerne at gå til ridning.

Om stillingen
Til Elevskoleudvalget søger vi op til seks medlemmer med følgende kompetencer i forbindelse med driften af en Elevskole:

• Hestehold

• Aktiviteter

• Rammerne

• Forretningsforståels

• Uddannelse

• Organisation

At være udvalgsmedlem er et frivilligt ulønnet hverv, der dog omkostningsdækkes. Stillingen er tidsbegrænset til en 4-årig periode med mulighed for forlængelse. Der skal påregnes mødeaktivitet en gang om måneden og måske lidt mere i opstartsfasen. Herudover vil der være deltagelse i og afholdelse af workshops, seminarer og anden kontakt med forbundets klubber.

Se stillingsopslag her

Kommissorium