Vind en fælles klubtur til World Cup Herning i fotokonkurrencen

af  Susie Juhl
For rigtig mange er ridning og heste ikke bare en hobby, det er en livsstil, som vi dyrker med gode venner og bekendte. Derfor sætter 100 års fotokonkurrencen i august fokus på fællesskab. Upload et billede, der viser ”Fællesskab”, og vær med i konkurrencen om den flotte præmie. Vi udlover nemlig en fælles klubtur til World Cup Herning.

Hele klubben til World Cup
Det bedste ”Fællesskabs-billede” i august præmieres med billetter til hele rideklubben til World Cup Herning søndag den 22. oktober. Præmien inkluderer en rundvisning og møde med kendte ryttere. Der gives også et transporttilskud til klubben.

Sådan er du med
Det er meget nemt at være med! Hver måned annonceres et tema på hjemmesiden, og du skal uploade et billede, der passer til temaet direkte på jubilæumssiden www.100aar.rideforbund.dk. Husk at skrive en kort tekst til billedet og hvilken rideklub, du kommer fra. Konkurrencen løber fra den 1. til den 28. i alle årets tolv måneder i 2017. Det er muligt at stemme på de uploadede billeder, og der laves en top ti med de billeder, der har flest stemmer i hver konkurrence. Ud fra de ti billeder vælger en jury en vinder, som får tilsendt sin præmie med posten.

01-08-2017