Landsholdet klar til military EM

af  Susie Juhl
Landsholdet bestående af Peter Flarup & Frankie, Hanne Wind Ramsgaard & Vestervangs Arami, Mia Hastrup & Constantin og Cecilie Eriksen & Calvin er klar til at kæmpe for Danmark, når EM i military afvikles i Strzegom i Polen den 17.-20. august.

Rutinerede kræfter og ungt blod
Det er 10 år siden vi sidst havde et hold afsted til EM. En enkelt deltager går igen fra dengang, nemlig Peter Flarup der altså er en særdeles rutineret herre. Han flankeres af yderligere to rutinerede kræfter i form af Mia Hastrup og Hanne Wind Ramsgaard. De deltog begge individuelt ved EM i 2015, men er altså denne gang afsted som en del af holdet. Sidste deltager på holdet er Cecilie Eriksen, der på trods af sine kun 23 år, har høstet masser af sejre og succes, og blandt andet er regerende dansk mester.

Tidsplan
Stævnet åbnes med
 åbningsceremoni tirsdag. Onsdag er der vet-tjek på programmet og torsdag starter konkurrencerne, hvor første halvdel af ekvipagerne skal gennemride deres dressurprogram. Fredag afsluttes dressurdelen, mens lørdag byder på den udfordrende terrænbane. Det hele afgøres på springbanen søndag, hvor vi sidst på eftermiddagen ved hvordan guld, sølv og bronze skal fordeles.

EM i military, Strzegom, Polen, den 17.-20. august

14-08-2017

Sponsorer:                                                                                                                          -