Sidste dag ved military-EM for junior/youngriders

af  Susie Juhl
Det danske juniorhold har ligget rigtig godt til, hele vejen igennem, ved dette military-EM i Millstreet i Irland. Desværre var søndagens ridebanespringning en stor mundfuld, og det lykkedes ikke for holdet at avancere yderligere.

Sara og Dicte bedste dansker

Fire strafpoint i dagens ridebanespringning måtte Sara Bech Strøm på Dicte Aldrup desværre inkasserede. I alt over de 3 konkurrencer ender Sara med et resultat på 55,40 strafpoint og en individuel 23. plads. Næstbedste resultat stod Jade Schlichting på Tirs Luckyson for. Også Jade måtte lægge fire strafpoint til i dag, hvilket bragte hendes endelig resultat op på 72,40 strafpoint og en placering som nr. 47. Anna Bjørn og CTS Twin Peaks udgik desværre i ridebanespringningen. Tyskland løb med holdguldet, mens det blev engelsk sejr i det individuelle mesterskab.

Youngrider Tobias Jørgensen på Prior’s Cabbo endte på i alt 121,6 strafpoint og en placering som nr. 36.

Resultater

23-07-2017

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale