6. plads til juniorerne i Nations Cup

af  Anne Marie K. Rasmussen
Denne uge er der lagt op til et brag af en springfest, når unge springryttere fra Europa mødes til CSIO-stævne i Wierden i Holland. Torsdag formiddag stod den på Nations Cup for juniorerne, og her sluttede det danske hold på en 6. plads. Senere i dag skal ungrytterne ride deres Nations Cup, og I kan følge de unge talenter direkte på web-tv fra stævnet.

Sejr til England
13 nationer var til start i denne Nations Cup for juniorer, der blev vundet af det engelske hold med kun 4 fejl. Andenpladsen gik til Belgien med 8 fejl, og så kunne det hollandske hold tage 3. pladsen på hjemmebane med 16 fejl. Det danske hold sluttede som sagt på en 6. plads med samlet 24 fejl. Holdet bestod af Kamilla Ladefoged Rasmussen og Errando, Emilie Mosegaard Christiansen og Serupgaards Corona, Michelle Lassen og Cevin samt Christine Thirup Christensen og Lui Vitton.

Dutch Youngster Festival, Wierden, Holland: 7. – 10. juni

Start- og resultatlister

Online streaming

08-06-2017