237 klubber er nu med i klubturneringen!

af  Anne Marie K. Rasmussen
Hele 237 rideklubber under Dansk Ride Forbund har på nuværende tidspunkt fået point i 100 års klubturneringen sponsored by Ifor Williams og Hestemagasinet – Everhorse. I spidsen for turneringen ligger Nordøstsjællands Rideklub (NØR) med 510 point. På en foreløbig andenplads kommer Harridslev Rideklub (HARK) med 500 point, mens Klithuse Military Klub (KMK) indtager tredjepladsen med 450 point.

100 års roset

Resultatark opdateret på hjemmesiden
Den kommende weekend er der 100 års klasser i dressur i Nexø Rideklub og hos Rideklubben Falken. Ydermere kan der hentes point i springning i Rebild Sportsrideklub og i TREC Sport i Padborg Ride Club. Du kan følge med i turneringen på www.100aar.rideforbund.dk – og her kan du se både det samlede resultat og resultaterne fordelt på de enkelte discipliner.

Om 100 års klubturneringen
Dansk Ride Forbunds 100 års klubturnering sponsored by Ifor Williams og Hestemagasinet – Everhorse rides i alle discipliner ved stævner rundt om i Danmark. Ønsket med turneringen er at styrke sammenholdet og fællesskabsfølelsen i landets rideklubber. For klubberne gælder det om at samle så mange point som overhovedet muligt, og jo flere discipliner klubben er repræsenteret i – desto større chance for at vinde turneringen. Hovedsponsor for turneringen er Ifor Williams Trailers og Hestemagasinet – en del af Everhorse gruppen, og hovedgevinsten i turneringen er en flot Ifor Williams hestetrailer til klubben. Andenpladsen vinder et flot jubilæumsspring fra Viffeldt Safety-System.

17-05-2017

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor