Sportsrideklubben klar til DRF-mesterskab i springning for ponyhold

af  Rikke Højgaard
Fredag, lørdag og søndag afgøres DRF-mesterskabet i springning for ponyhold ved Sportsrideklubbens landsstævne, og det bliver spændende at se hvilken af de deltagende klubber, der på søndag kan modtage guldet og titlen som Danmarks bedste klubhold. Stævnet afvikles i skønne omgivelser i Bernstorffsparken, og har I muligheden, bør I tage turen til Charlottenlund og opleve dansk springning inkl. klubholdsspringning i topklasse – der er gratis adgang. I kan også se med fra søndagens finale, når Zibra streamer direkte på nettet.

Om DRF-mesterskabet
Alle klubber skal stille med hold bestående af tre eller fire ponyekvipager fra samme klub, og ekvipagerne skal være bestå af mindst to forskellige ponykategorier. Fredag afvikles kvalifikationsklassen i MA1* efter metode A, og fra denne klasse går de otte bedste hold på fejl og tid (dog alle hold med 0 fejl) videre til finalen søndag, der springes i MA2* efter metode B1. De øvrige hold springer B-finale lørdag i MA1* efter metode B1.

Sportsrideklubben (SPR)

Start- og resultatlister

Zibra Sport – live-streaming søndag

22-08-2016