Infomail - Distance - Februar 2012
Kvalificeret til YR-EM 2012
Amanda Kalmayer har kvalificeret sig til YR-EM 2012, som afholdes i Mont-le-Soie / Belgien den 5. - 9. september . Stort tillykke!

Championatsvinder 2011
Inger Pitter Bertelsen / Portal OX blev championatsvinder i 2011. Stort tillykke!

Samarbejde med distancerytterforening
Distanceudvalget og distancerytterforeningens bestyrelse har afholdt et møde, hvor man granskede mulighederne for samarbejde. Mødet foregik i en meget positiv ånd, og det blev aftalt at man fremover vil mødes par gange om året. Et konkret resultat af første møde blev, at man vil samarbejde om afholdelse af kurser og distanceweekenden.

Kvalifikationkrav og udtagelseskriterier til internationale mesterskaber
Disse blev gennemgået på distanceweekenden, men kan også ses her.

Ny anmeldelsesblanket
En revideret udgave findes her.

Medicalcard til distancebrug
Findes her.

Gule/røde kort
Ryttere der overtræder gældende regler, og tildeles en advarsel/udelukkelse i form af et gult eller rødt kort, vil blive publiceret under disciplinærudvalget kendelser (her kan også læses andre kendelser):

Nyt fra FEI
Lone Aalekjær og Henriette Andersen, kan nu begge kalde sig 4*dommere. Lone er endvidere blevet 4*TD.

Distanceweekend - 2013
Næste distanceweekend afholdes den 2.-3. februar 2013, på Vestsjælland. Sæt allerede nu kryds i din kalender, så du er sikker på at kunne deltage.

Vision: Dansk Ride Forbund er en moderne og professionel fritids- og idrætsorganisation i særklasse. Vi udfordrer og udvikler årtusinders traditioner og færdigheder i samspillet mellem hest og menneske.

Tilmeld infomail
Afmeld infomail