Ny i klubbestyrelsen? Få de gode tips og tricks!

af  Rikke Højgaard
Er du ny i bestyrelsen, eller er du en erfaren rotte, der gennem en årrække har lagt dine frivillige kræfter i rideklubben? Ligegyldigt hvor længe du har engageret dig, er det altid rart at blive inspireret og få nogle nye værktøjer i bagagen. Derfor inviterer vi til netværksmøder for bestyrelsesmedlemmer, hvor vi giver jer 10 gode bud til arbejdet i bestyrelsen.

Formålet med møderne er:
• At give nye bestyrelsesmedlemmer en introduktion og gode råde til deres nye hverv i en rideklub. Erfarne bestyrelsesmedlemmer er også meget velkomne.
• Mødet skal også skabe fundament for et netværk mellem klubberne, hvor der fremadrettet kan søges inspiration og sparring.

Klubudvalget, konsulenter og administrationen har samlet de 10 bud til det gode bestyrelsesarbejde i en rideklub. De 10 gode bud bliver det centrale omdrejningspunkt for netværksmøderne i distrikterne, hvor der vil være rig mulighed for fælles diskussioner, egne refleksioner og erfaringsudveksling.

Vi håber, at I har lyst til at dele ud af egne erfaringer, debattere og suge til jer.

Find netværksmødet nær dig og tilmelding her.

30-03-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor