Tjen penge til klubben og støt et godt formål

af  Rikke Højgaard
Den 17. marts er Børnehjælpsdagens traditionsrige Lillebror Lotteri igen på gaden, og her får rideklubber og andre i løbet af foråret muligheden for at tjene rigtig gode penge til klubkassen. Klubberne støtter samtidig Børnehjælpsdagens arbejde for Danmarks mange anbragte børn og unge.

Fakta om Lillebror Lotteriet: Hvordan og hvornår
Der er rigtig mange penge at hente for foreninger og skoleklasser, som kan bruge pengene til udstyr, rejser eller andre aktiviteter. Ved Lillebror Lotteriet i 2015 var indtjeningen således på 2,1 mio. kr. til sammen.
• Salget af Lillebror Lotteriet sker i perioden 17. marts til 16. maj 2016.
• Et lod koster 20 kr. og heraf tjener klubben selv 8,50 kr. til fælleskassen.
• Det er gratis at tilmelde sig, og usolgte lodder kan returneres. Der er således ingen økonomisk risiko.
• Tilmelding foregår her

Fakta om Børnehjælpsdagen
Børnehjælpsdagen er en dansk hjælpeorganisation, der støtter anbragte børn (0-17 år) og udsatte unge (18-23 år) i Danmark.

Hjælpeorganisation styrker børnenes/de unges kompetencer, fysiske og mentale robusthed gennem projekter og aktiviteter, der finder sted over hele landet. Sidste år fik 9.453 børn og unge på børnehjem og i plejefamilier glæde af Børnehjælpsdagens arbejde. Læs mere på www.bhd.dk og www.facebook.com/bornehjaelpsdagen.

05-02-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor