Martin Mose Knudsen suveræn ved DRF-mesterskabet for ungryttere

af  Anne Marie K. Rasmussen
Søndag eftermiddag blev det sidste ud af tre Indendørs DRF-mesterskaber afgjort på Vilhelmsborg ved weekendens Ocean Textile Group A/S B-stævne. Det var ungrytterne, der lukkede ballet med deres finale, hvor 16 ekvipager var til start. Helt suveræn i mesterskabet var Martin Mose Knudsen (LYK), som både vandt 1. afdeling lørdag og dagens finale. Oven i det var Martin og hesten Candy K den eneste ekvipage, der formåede at gennemføre de to klasser med 0 fejl. Det betød naturligvis en sikker samlet sejr og guld til den talentfulde unge rytter. Med et samlet resultat på 4 fejl tog Sebastian Olesen (RIC) og Corfu Bjørnhøj sølvet, mens bronze gik til Camilla Vincents (SPR) og Frutrillo V/D R&N Stables. Parret sluttede med samlet 6 fejl.

Martin Mose Knudsen og Candy K, vindere af DRF-mesterskabet for ungryttere. Foto: Pernillekirstine.dk

Danish Derby har været vært for en forrygende weekend i springningens tegn, og ikke mindre end tre mesterskaber i spring er blevet afgjort. Zibrasport.dk har livestreamet fra Vilhelmsborg hele weekenden. Det har derfor været muligt for alle at følge med i konkurrencerne, også selv om man ikke havde mulighed for at komme til Århus.

Se hele resultatet af mesterskabet for ungryttere her

Martin Mose Knudsen. Foto: Pernillekirstine.dk

Danish Derby