Talentsamlinger for pony-, junior- og ungryttere i military på Bornholm og Sjælland

af  Rikke Højgaard
Er du ponyrytter og har redet min 80 cm klasser i 2015 og er ved at være klar til 90 cm? Eller rider du allerede 90 cm og er ved at være klar til 1*? Er du junior- eller ungrytter til næste år, og er du klar til at ride 100 cm eller 1*? Så vil det glæde holdkaptajnen for pony-, junior- og ungryttere, Sally Schlichting, at invitere dig til talentsamlinger. Den første afholdes på Bornholm på søndag den 10. januar, mens den anden holdes på Søborggård Hestecenter i Gilleleje den 20. februar.

Samling på Bornholm
Alt vedr. samlingen på Bornholm på søndag aftales direkte med Anne-Marie Kaas, som kan træffes på tlf. 30353889.

Samling i Gilleleje
Du vil i løbet af dagen skulle ride for Sally Schlichting og Mia Hastrup i henholdsvis ridebanespringning og terrænspringning. Derudover vil Sally gerne have en samtale med dig og dine forældre, om hvad dine fremtidsplaner er for din ridning. Det koster 400 kr. pr. rytter og 50 kr. pr. forælder at deltage i samlingen. Der vil i løbet af dagen blive sørget for kaffe, the og vand samt blive serveret frokost.

Tilmelding på DRF Go! skal ske senest den 1. februar.

Tilmeldingen åbner snarest, og der skal ifm. tilmeldingen sendes en mail til Sally@soeborggaard.com med oplysning om navn, alder, hest/ponys navn samt relevante resultater.

04-01-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor