Josefine Bøgh i spidsen ved DRF-mesterskabet for juniorer

af  Anne Marie K. Rasmussen
Her til aften blev 1. afdeling af Indendørs DRF-mesterskab i spring for juniorer presented by Absolute Horses afviklet på Vilhelmsborg. Josefine Bøgh (NSPR) var særdeles godt ridende, og udover at hun med hesten Sir Flik-Flak tog sejren i dagens klasse, blev hun også nr. 3 med hesten Laurenz. 2. pladsen gik til Anna Victoria Weilsby (NSR) og Cliff Young. Juniorrytterne skal ride finalen søndag 14.40, og har du ikke mulighed for at komme til Vilhelmsborg, kan du se livestreaming på Zibrasport.dk.

Josefine Bøgh og Sir Flik-Flak, 2015.

Danish Derby er kendt for at afvikle fantastiske springstævner, og weekendens Ocean Textile Group A/S B-stævne bliver ingen undtagelse. Her er mere end 100 mesterskabsekvipager er klar til at give tilskuerne en hæsblæsende oplevelse i de flotte rammer i Århus, når vinderne af indendørs DRF-mesterskaber for junior, senior og ungryttere skal findes. Mesterskaberne afvikles over to klasser – en kvalifikation og en finale. Juniorerne springer MB* (130 cm), mens ungryttere og seniorer springer henholdsvis MA* (135 cm) og SB* (145 cm).

1. afdeling af DRF-mesterskabet for seniorer rides fredag aften. Finalen afvikles lørdag aften kl. 20. Ungrytterne rider deres 1. afdeling lørdag, mens finalen afgøres søndag kl. 16.15. Der er gratis entré hele weekenden.

Danish Derby

Startlister og resultater