Frister til repræsentantskabsmøde 2016

af  Rikke Højgaard
Den 16. og 17. april samles vi i Kolding til en spændende weekend i ridesportens tegn med forbundsdag og repræsentantskabsmøde. Lørdag er der forbundsdag for klubber og udvalg, mens søndag står i repræsentantskabsmødets tegn. Fristen for indstilling af forslag og kandidater er 1. februar.

To dage i ridesportens tegn
Arrangementet finder sted på Hotel Scandic Kolding i weekenden den 16. og 17. april. Lørdagen er forbundsdag, hvor formiddagen bruges på udvalgsmøder. Efter en fælles frokost samles klubber, udvalg, distrikter og bestyrelsen til forbundsdag, hvor der skal debatteres og sparres om spændende aktuelle emner. Det endelige program forventes offentliggjort sammen med selve invitationen sidst i februar. Om aftenen er det muligt at samles til middag og hyggeligt samvær, inden søndagen byder på interessante oplæg og repræsentantskabsmøde.

Indstillingsfrist 1. februar
Ønsker jeres klub at indstille en kandidat eller stille et forslag, der ønskes behandlet på repræsentantskabsmødet, skal indstilling eller forslag være forbundet i hænde senest 1. februar 2016. Sendes til bestyrelsen@rideforbund.dk eller Dansk Ride Forbund, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby.

Information om repræsentantskabsmødet offentliggøres løbende her

12-01-2016

Samarbejdspartnere: Team Danmark Protetor