Landsfinaler

Landsfinalerne er Dansk Ride Forbunds flagskib indenfor breddeaktiviteter. De afholdes på Vilhelmsborg ved århus i weekenden den 24.- 26. juni 2016. Der er gratis éntre til arrangementet og alle er velkomne som tilskuer. Udover selve aktiviteterne vil der være stande med hesterelaterede produkter samt mulighed for at købe lidt forplejning.

Landsfinaler afholdes:
Vilhelmsborg
Bedervej 101
8320 Mårslet

GRATIS SHOW  LØRDAG AFTEN I OPVISNINGSHALLEN

Landsfinaler i breddeaktiviteter er breddesportens og forbundets største arrangement. Der er stor fokus på hold- og klubånd, socialt samvær og "at have det sjovt". Det er publikumsvenlige aktiviteter, der formidler glæde, entusiasme og sammenhold.

Der konkurreres i PonygamesStilstafetspringKvadrilleTeam Cup DressurPas de Deux TREC og Heppekorskonkurrencen. Alle de deltagende hold har kvalificeret sig til at deltage hjemme i deres eget lokalområde. Der er alle aldersgrupper af ryttere præsenteret, ligesom der både deltager private heste og elevskole heste.

Udover selve konkurrencerne kører der sideløbende 2 andre aktiviteter besindighedsprøve og hesteagility. Især heppekorskonkurrencen giver liv på pladsen, hvor I vil kunne møde de forskellige klubbers heppekor, hvor de hepper, øver showindslag, synger slagsange og meget mere.

Vi takker vores Landsfinalesponsorer:

Breddereglement

Ryttermærker