Landsfinaler

Landsfinalerne er Dansk Ride Forbunds flagskib indenfor breddeaktiviteter. Landsfinalerne afholdes den 23.-25. juni 2017. Det Nationale Hestesportscenter, Vilhelmsborg ved Århus danner rammen for en weekend med fokus på fællesskab og hesteaktiviteter. Der deltager både børn og voksne og der vil udover deltagerne komme tilskuere fra nær og fjern i løbet af hele weekenden. #LANDSFINALER
Der er gratis éntre til stævnet og alle er velkomne som tilskuer. Udover selve breddeaktiviteterne vil der være stande med hesterelaterede produkter samt mulighed for at købe lidt forplejning.

Landsfinaler afholdes:
Vilhelmsborg
Bedervej 101
8320 Mårslet

GRATIS SHOW

LØRDAG AFTEN I OPVISNINGSHALLEN

Landsfinaler i breddeaktiviteter er forbundets største ridearrangement. Der er stor fokus på hold- og klubånd, socialt samvær og "at have det sjovt". Det er publikumsvenlige aktiviteter, der formidler glæde, entusiasme og sammenhold.

Der konkurreres i PonygamesStilstafetspringKvadrille, Team Cup Dressur, Pas de Deux TREC og Heppekorskonkurrencen. Alle de deltagende hold har kvalificeret sig til at deltage hjemme i deres eget lokalområde. Der er alle aldersgrupper af ryttere præsenteret, ligesom der både deltager private heste og elevskole heste.
Udover selve konkurrencerne kører der sideløbende 2 andre aktiviteter besindighedsprøve og hesteagility.

Dansk Ride Forbund fylder 100 år (1917-2017)
Dansk Ride Forbund fylder 100 år i 2017 og i den forbindelse vil der blive afholdt en stor jubilæumsreception lørdag den 24. juni 2017 under Landsfinale stævnet. 100 års jubilæet bliver fejret hele året med bl.a. med landsdækkende Åben Rideklub, en stor klubturnering og en flot jubilæumsplatform. #DRF100

Breddereglement

Ryttermærker