Skal I holde stævne i januar? Så er DRF Event klar til jer!

af  Rikke Højgaard
Udviklingen af DRF Event, som skal afløse Stævnesystemet, er i fuld gang, og vores testklubber er begejstrede. Derfor er vi nu klar til næste trin, hvor vi kan hjælpe jer, der skal holde stævner i januar, godt i gang med DRF Event.

Projektplan

Glæd jer!
Fra årsskiftet er det slut med Stævnesystemet (Equilive brugere undtaget), og DRF Event tager over sammen med et nyt DRF Live. Og I kan godt glæde jer. Flere funktioner i systemet gør planlægningen af stævnerne betydeligt nemmere. DRF Event henter løbende selv ny-indkomne stævnetilmeldinger, og tilretninger af ryttere kan derfor laves undervejs - ikke som i Stævnesystemet, hvor man skal vente til sidste tilmeldingsfrist er overstået.

Testbruger Jannie fra RIS fortæller om DRF Event: ”Et af de store plusser ved Event er den løbende opdatering af stævnet, så man kan lave rettelser løbende og på den måde bedre kan strukturere det arbejde, der er med at klargøre et stævne til Live. Jeg er nu fri for at afsætte en hel aften ved sidste tilmelding, da jeg i stedet kan bruge lidt tid, når det passer ind. Bedre overblik og mindre stress.”

Kom godt i gang i januar
Skal I holde stævne i januar, står vi nu klar hjælp til installation og rådgivning, så I kan komme godt i gang med DRF Event. I skal skrive til os på event@rideforbund.dk, og så hjælper vi jer godt i gang – vi står selvfølgelig også klar til at hjælpe under stævnet.

Event snart klar til jer alle
Årsskiftet nærmer sig, og vi er snart klar til, at alle klubber kan få DRF Event installeret og få hjælp til at komme godt i gang. Vi melder ud, så snart vi er klar til dette trin.

Tilmelding på DRF Event

08-11-2016